השקעות חדשות בנדל"ן בבודפשט

משקיעי הנדל"ן נוהגים להשקיע בדירות להשקעה בחו"ל בדרכים שונות ומגוונות –  דירות משופצות או דירות לשיפוץ, במרכז העיר או בשוליה, להשכרה לטווח קצר או לטווח ארוך, דירות קטנות או גדולות, דירות בבניינים קלאסיים ישנים או דירות בבניינים חדשים, דירות מוכנות או בשלבים מוקדמים של בניה. במאמר זה נתמקד בהשקעות בדירות בחו"ל בפרוייקטים בשלב מוקדם ככל שניתן מה שנקרא בשפה המקצועית – PRESALE   או OFF PLAN.

מהי השיטה למימון פרויקטים לרכישת דירה בשלבי בנייה בבודפשט?

בעולם המערבי נהוגה שיטה די אחידה של מימון פרויקטים  באמצעות מימון בנקאי. איך זה עובד? היזם צריך להפנות לפרויקט להשקעה בדירה בשלבי בניה בבודפשט  הון בסיסי (הון עצמי) ומתקשר עם מוסד פיננסי שישלים את השאר. הבנקים מצידם ידרשו דבר נוסף –  שחלק מהשטחים בפרויקט להשקעה בדירה בשלבי בניה  בבודפשט יימכרו קודם למתן המימון כל זאת כהוכחה לאטרקטיביות של הפרויקט וגם לביסוס התוכנית העסקית של הפרויקט להשקעה בדירה בבודפשט אם כן היזמים נאלצים למכור דירות כאשר הפרויקט רק בראשיתו או אפילו עוד לפני שנעשו עבודות כלשהן.

על מנת לעבור את השלב הזה מהר בפרויקט לרכישת דירה בשלבי בנייה בבודפשט מציעים היזמים לרוכשים הזריזים הטבות שונות, מבצעים כמו – מחירים בהנחה, הקלות בלוח התשלומים, הקלות בהצמדות השונות וכן בטחונות לכספים המושקעים. משקיעים חכמים רוכשים דירה בשלבי בנייה בבודפשט מנצלים את ההטבות הללו ורוכשים דירות בשלבים מוקדמים ככל שניתן , בכפוף לכך שהכספים המושקעים בשלב המקדמי יהיו מובטחים, או לפחות בסיכון נמוך ככל האפשר.

מהם היתרונות לרכישת דירה בבודפשט בשלבי בנייה?

  • מחיר רכישה נמוך של הדירות בשלבי בניה בבודפשט.
  • לוח תשלומים נוח – בדרך כלל משלמים 20-30% בדירות לרכישת דירות בשלבי בניה בבודפשט בחתימת ההסכם וכל השאר במסירה.
  • אין הצמדות ברכישת דירה בשלבים מוקדמים– הרכישה נערכת במטבע המקומי ללא תוספות.
  • ניצול מבצעים פרטניים בהשקעה בשלבים מוקדמים של בניה בדירות – כמו תוספת מטבח או שדרוגים.
  • איכות היזם ועמידותו הפיננסית, ערבויות בנקאיות כאלה ואחרות, הפקדת הכספים המושקעים בחשבונות נאמנות, ליווי משפטי.
  • אפשרות ריאלית למימוש לפני השלמת מלוא סכום הרכישה המתאפשרת בהשקעה ברכישת דירה בבודפשט בשלבים מוקדמים
  • בסוף הדרך מקבלים דירה חדשה בבניין מודרני שנבנה בתקנים ובסטנדרטים גבוהים עם חניה תת קרקעית, עם מעליות, לובי ועם אחריות קבלן.

מניסיוני האישי ומליווי עשרות רבות של משקיעים בדירות בשלבים מוקדמים של בניה בבודפשט,  זוהי ההשקעה המומלצת. אנו בסנטרל לוקיישן עובדים רק עם החברה היזמית הכי גדולה ובעלת שם בבודפשט, אין כאבי ראש, אין צורך במעורבות פעילה של המשקיע בקבלת החלטות והרווח הנקי ביחס לסכום המושקע בפועל יכול להגיע למאות אחוזים משרדנו סנטרל לוקיישן משווק בבלעדיות בישראל מספר פרוייקטים בבודפשט בירת הונגריה.

דירות להשקעה בשלבים מוקדמים של בניה בבודפשט-פרויקט millennium residence

פרויקט millennium residence בשלבים מוקדמים של בניה, בבודפשט ממוקם באזור מתפתח במהירות, למעשה באזור המגורים החם של בודפשט, ברובע 9 . מדובר ברובע מגורים מבוקש המשלב קרבה לאוניברסיטאות (ממש צמוד), ולמרכז התיירותי של העיר. כמו כן הוא סמוך למקומות התעסוקה והבילוי אך גם סביבת מגורים שקטה וירוקה צמוד לדנובה. הכי חשוב הפרויקט להשקעה בדירות בחו"ל נמצא   קרוב– לתחבורה ציבורית מצוינת במרחק הליכה קצרה.

הדמיה של הפרויקט millennium residence- רכישת דירות בשלבים מוקדמים של בניה בבודפשט

הדמיה של הפרויקט millennium residence- רכישת דירות בשלבים מוקדמים של בניה בבודפשט

הפרויקט כבר החל והבנייה בעיצומה, הצפי לסיום בעוד כשנתיים. דירת 2 חדרים + מרפסת (סלון + חדר) עולה בסביבות 650,000 ₪, כאשר המחיר הוא במטבע ההונגרי שזה יתרון משמעותי. נדרש לשלם רק 25% בחתימה (לחשבון נאמנות) וכל השאר במסירה בלבד.

רכישת דירות בבודפשט

הדמיה של הפרויקט millennium residence– רכישת דירות בבודפשט בשלבים מוקדמים של בניה. הבניין בשלבי שלד, ברקע המכון האקדמי.

פרויקט 6I רכישת דירות בבודפשט בשלבים מוקדמים של בניה

הפרויקט  ממוקם במרכז העיר, ברובע 8 המתפתח במהירות. בסמוך לפרויקט מספר אוניברסיטאות כולל בית החולים האוניברסיטאי, קניון קורבין והמדרחוב שלו, תחבורה ציבורית בשפע, תחנת מטרו 3 ממש במרחק הליכה קצר. זהו אזור צעיר ותוסס במחירים ממש סבירים.

הדמיית בניין בבודפשט

פרויקט 6I הדמיית מבט מהחצר הפנימית של הבניין

פרויקט 6I-רכישה בשלבים מוקדמים של בניה הבניה כבר החלה ובניית שלד החניון התת קרקעי כבר הסתיימה. הפרויקט 6I- דירות להשקעה בחו"ל,  צפוי להסתיים בעוד כשנתיים. דירת 2 חדרים + מרפסת (סלון וחדר שינה) יעלו כ-550,000 ₪ כאשר המחיר הוא במטבע ההונגרי שזה יתרון משמעותי. נדרש לשלם רק 25% בחתימה (לחשבון נאמנות) וכל השאר במסירה בלבד.

רכישת דירות בבודפשט בבניה

מבט על פרויקט 6I – רכישת  דירות בבודפשט בשלבים מוקדמים של בניה

סנטרל לוקיישן משרד בוטיק לרכישת דירות בבודפשט בשלבים מוקדמים של בניה

משרדנו סנטרל לוקיישן מתמחה בליווי משקיעים ברכישת דירות בבודפשט, בשלבים מוקדמים של בניה. אנחנו נותנים שירות מלא כולל ניהול והשכרת הנכס באמצעות משרדנו המקומי בבודפשט. בעלי המשרד, עו"ד שימי חובב עוסק בנדל"ן בבודפשט מזה כ-20 שנה ומלווה את המשקיעים יד ביד לכל אורך ההשקעה, אנו עומדים לרשותכם טלפונית – 054-5557747.

Call Now Button דילוג לתוכן