פרוייקט נדל"ן ברובע 9

לאחרונה השיקה חברת קורדיה ההונגרית בבודפשט את הפרויקט החדש שלה – UNIVERSO. פרויקט זה בא בהמשך למעל 20 פרויקטים שנבנו במהלך השנתיים האחרונות ועדיין נבנים על ידי החברה. בחרנו בקורדיה כחברה מובילה, יציבה וממותגת הפועלת באופן הגון המקיימת באופן שוטף את התחייבויותיה וכן מבנה העסקה המוצע על ידי החברה מתאים במיוחד למשקיעים. החברה מציעה קודם כל הסכם סטנדרטי מתורגם לאנגלית כאשר תנאי התשלום הם 25% ממחיר הרכישה לתשלום לאחר חתימת ההסכם המופקדים בחשבון בנק ייעודי סגור בבנק המלווה את הפרויקט והמשתחרר לחברה רק בהשלמת הבניין והחזר ההלוואה. מחיר הרכישה הינו בהתאם למחירון בתוקף למועד הרכישה וחשוב לציין שניתן לרכוש דירות הן במטבע המקומי והן באירו כאשר המחיר הינו מחיר סופי ואינו צמוד לשום מדד. כל הקשר מול החברה נעשה בסיוע סוכנות סנטרל לוקיישן כאשר כל המסמכים מתורגמים לאנגלית כולל כל מה שקשור לשינויי דיירים ובחירת חומרי גמר. הדירות נמסרות לרוכשים במצב גמר מלא בסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי, למעט ארון מטבח שאינו מסופק.

פרויקט זה מצטרף לפרויקט נוסף של החברה באזור 9 והנמצא בעיצומה של הבנייה – AKADEMIA GARDENS. יש הרבה דמיון בין 2 הפרויקטים ומעט הבדלים וננסה במאמר זה להשוות בין 2 הפרויקטים כדי לתת בידי לקוחותינו כלים לבחור בין 2 הפרויקטים. קצת על רובע 9 או יותר נכון הרובע התשיעי, זהו אחד מ-24 הרובעים של בודפשט ומתנהל כמו כל הרובעים על ידי עירייה עצמאית תחת קורת הגג של מטרופולין בודפשט. הרובע נמשך בין הדנובה לבין כביש הכניסה לעיר מכיוון נמל התעופה וזאת החל מהמרכז התיירותי של בודפשט – קצהו של מדרחוב ואצי. השוק המקורה הגדול התיירותי נמצא ברובע 9 כמו גם מדרחוב המסעדות רדאי.  ברובע 9 הוקמו מוזיאון השואה הגדול, התיאטרון הלאומי ועוד. רובע זה עבר פיתוח ושדרוג במהלך 20 השנים האחרונות והוא נחשב לאזור מגורים מבוקש למעמד הביניים ההולך וגדל וכן סטודנטים הלומדים באוניברסיטאות הסמוכות. זהו אזור המתאפיין באוכלוסיה טובה וסביבת חיים נעימה וגם בטוחה.

פרוייקט נדלן UNIVERSO

פרוייקט חדש חדש של חברת קורדיה, היישר בלב רובע המיליניום המבוקש.

פרוייקט נדלן בבודפשט

UNIVERSO – הדמייה של הבניין המתוכנן

מיקום פרוייקט הנדלן

נמצא בכתובת District IX, Balasz Bela utca 24. זהו אזור מגורים אהוב ושקט בקרבה למוקדי התיירות בעיר ולדנובה, מרחק הליכה קצר ממרכז קניות, מדרחובים ועוד. הפרוייקט נמצא במרכזו של רובע המילניום שהינו החלק הכי מבוקש באזור 9. מיקומו של הפרוייקט בסמיכות רבה (5 דקות הליכה) ל-2 בתי חולים שאחד מהם משמש כמעון של הפקולטה המפורסמת לרפואה סמלוויס שבה לומדים בכל זמן נתון כ-6,500 סטודנטים מהם כ-5,000 סטודנטים זרים בעיקר מארצות סקנדינביה הנחשבים כשוכרים מצוינים. מבחינה תחבורתית הפרוייקט נמצא במרחק 5 דקות הליכה מתחנה של מטרו 3, אשר הינו חלק מרשת הרכבות התת קרקעיות והמאפשר הגעה זולה בטוחה מהירה ואמינה ליעדים רבים בעיר. למרות מיקומו המרכזי, הפרוייקט נמצא ברחובות קטנים ושקטים שיש בהם בנייני מגורים רבים חדשים לצד ישנים.זוהי סביבת מגורים מצוינת, נעימה ובטוחה, מרובה בפארקים מתוחזקים היטב באזור שקט המתאים מאוד למגורי משפחות וכל זאת במרחק קצר מאוד מאזור הסיטי הסואן והדינמי של בודפשט.

על תכנון הפרוייקט: הפרוייקט כולל 260 דירות ב-8 קומות מעל חניון תת קרקעי. הבניין שייבנה הוא בניין מודרני לכל דבר שעומד בתקנים האירופאים המחמירים, מעליות, לובי, מרפסות, התקן בית חכם ועוד הרבה הפתעות. מדובר בבניין גדול המשתרע בין 3 רחובות קטנים. היצע הדירות הוא החל מדירות סטודיו קטנות בגודל כ-30 מ"ר של חדר אחד , דירות 2 חדרים כ-45 מ"ר, דירות 3 חדרים של כ-65 מ"ר וכן מבחר דירות פנטהאוס גדולות יותר.
על הבנייה :הפרוייקט קיבל לפני מספר חודשים היתר בניה מלא ובהתאם לכך הוחל בעבודות חפירה ודיפון של יסודות הבניין והחניון התת קרקעי.

תצלום רחפן של פרוייקט נדל"ן בבודפשט

UNIVERSO – תצלום רחפן של הפרוייקט וסביבתו

החברה מצפה לסיים את הבנייה ולמסור ללקוחותיה את הדירות בסוף שנת 2021 . החברה מציעה ללקוחותיה מבחר חומרי גמר איכותיים לבחירתם כסטנדרט בסיסי וכן בתוספת מחיר.

מחירי הנכס

מאחר והפרויקט נמצא עדיין בשלבים מוקדמים מאוד, המחירים המבוקשים הינם נמוכים יחסית לפרויקטים אחרים ומאפשר למשקיעים השונים להנות מעליית מחיר משמעותית הצפויה במהלך הבנייה. המחיר המבוקש לדירה ממוצעת בת 2 חדרים הינו החל מ-120,000 אירו כאשר ניתן לשלם היום רק 30% מהסכום המוחזקים בחשבון סגור בבנק וכל היתר בתשלום אחד בסמוך לקבלת הנכס.

פרוייקט נדלן AKADEMIA GARDENS

מיקום הפרוייקט בבודפשט

הפרוייקט נמצא בכתובת District 9, Papay Istvan utca 7 . זהו אזור מגורים חדש ושקט בקרבה רבה לדנובה ובצמוד למכון האקדמי המפורסם. במרחק הליכה קצר נמצא פארק עסקים היוקרתי שעל שפת הדנובה הכולל בנייני משרדים חדישים המאכלסים את מטות החברות הגלובליות. באזור זה מתגוררות משפחות צעירות אשר מחפשת סביבת מגורים שקטה בקרבה למוקדי התעסוקה וכן מהמכון האקדמי עצמו הנמצא ממש מעבר לגדר הפרוייקט. מבחינה תחבורתית ישנו קו הרכבת הקלה המוליך למרכז העיר ואשר בכרטיס אחד ניתן לשלב את כל אמצעי התחבורה הציבורית בעיר. לבעלי מכוניות, הקרבה לכביש הטבעתי הגדול מאפשר נגישות מצויינת. הפרוייקט ממוקם ברחובות שקטים מאוד ובקרבה גדולה לעורקי תחבורה ראשיים.

על תכנון הפרוייקט

פרוייקט מודרני ברמה גבוהה הכולל 306 דירות ב-11 קומות מעל חניון תת קרקעי גדול. הבניין כולל כמובן לובי, מעליות וחזית מרשימה שבחלקה נמצאת בריחוק מסויים מהמדרכה. היצע הדירות הוא החל מדירות סטודיו קטנות בגודל כ-30 מ"ר של חדר אחד , דירות 2 חדרים כ-45 מ"ר, דירות 3 חדרים של כ-65 מ"ר וכן מבחר דירות פנטהאוס גדולות יותר.

פרוייקט בבניה בבודפשט

פרוייקט בבניה של חברת קורדיה ברובע 9 בצמוד למכון האקדמי.

על הבניית הפרוייקט

הבנייה בפרוייקט זה בעיצומה, השלד המרשים כבר בקומות העליונות והחברה צופה שסיום הבניה ותחילת מסירת הדירות ללקוחותיה תהיה בתחילת שנת 2021. החברה מציעה ללקוחותיה מבחר חומרי גמר איכותיים לבחירתם כסטנדרט בסיסי וכן בתוספת מחיר.

מחירי הנכס

מאחר והפרויקט נמצא כבר בעיצומה של הבנייה, המחירים המבוקשים הינם מעט גבוהים יותר יחסית לפרויקט הקודם אך עדיין מאפשר למשקיעים השונים להנות מעליית מחיר משמעותית הצפויה במהלך הבנייה ומתאים למשקיעים שאוהבים לראות "בטון" כאמצעי ביטחון נוסף . המחיר המבוקש לדירה ממוצעת בת 2 חדרים הינו החל מ-130,000 אירו כאשר ניתן לשלם היום רק 25% מהסכום המוחזקים בחשבון סגור בבנק וכל היתר בתשלום אחד בסמוך לקבלת הנכס.

הפרוייקטים של סנטרל לוקיישן בבודפשט

אנו בסוכנות סנטרל לוקיישן משווקים בבלעדיות בישראל את הפרוייקטים של חברת קורדיה כבר מספר שנים, כאשר אנו רואים יתרון משמעותי בבחירה בקורדיה כחברה יזמית מובילה בתחומה בעלת איתנות פיננסית ויכולת ביצועית מרשימה תוך שמירה על רמת ביצוע גבוהה ואיכותית המהווה מותג של ממש בשוק המזרח אירופאי. כאמור גם מבנה העסקה המוצע על ידי קורדיה מתאים במיוחד למשקיעים, כל התקשורת באנגלית, מרבית הסכום לתשלום בסמוך למסירה, חשבון סגור, מחיר סופי לא צמוד. בקיצור, תנאים אידיאליים למשקיעים חכמים.