סנטרל לוקיישן, נדל"ן בבודפשט

סנטרל לוקיישן הנה סוכנות ישראלית המתמחה במכירת נכסי נדל"ן בחו"ל עם התמקדות בבודפשט הונגריה.

סנטרל לוקיישן השקעות נדלן בהנהלת שימי חובב

שימי חובב- בעלים של משרד תיווך במודיעין ובעל ניסיון רב בנדל"ן בכלל ובהונגריה בפרט מספר:

"ההיכרות שלי עם הונגריה ובודפשט החלה עוד בשנת 2002 כאשר חברת הבנייה הבורסאית בה עבדתי שלחה אותי לפתור בעיה מתמשכת של אי קבלת היתרי בנייה למשך תקופה ארוכה. מצאתי מדינה עם פוטנציאל אדיר אבל  קצת מבולבלת מהשינויים המשמעותיים עברה. הצלחתי לפתור את הבעיה ונשארתי שם כ-8 שנים במהלכן ניהלתי חברת בנייה שבנתה מעל 800 דירות במרכז בודפשט ב-11 פרוייקטים"

השקעות נדל"ן בבודפשט

החזון של סנטרל לוקיישן הוא להיות בית למשקיעי הנדל"ן בבודפשט. אנו מחוייבים לשירות אמין מקצועי ואיכותי ללקוחותינו ומציעים למשקיעים לסייע להם באיתור נכס מתאים  לקנייה ישירה ממוכר הונגרי. אנו מאמינים שקנייה נכונה של נכס מתאים במחיר הנכון היא המפתח להצלחה. בנוסף אנו מעניקים ללקוחותינו פלטפורמה מסייעת הכוללת את כל השירותים הנדרשים להם לכל אורך תקופת ההחזקה בנכס ובכלל זה בנקים, עורכי דין, רואי חשבון חברות ניהול ואדריכלים.

נסיון ומקצועיות בתחום הנדלן בבודפשט

אנו פועלים מעל 17 שנים בשוק הדיור והנדל"ן בבודפשט ויש לנו היכרות מעמיקה של העיר על רובעיה השונים וכן בשוק הנדל"ן המקומי.

סנטרל לוקיישן במסגרת קשריה העסקיים מעמידה לרשותך מאגר נכסים עצום שיאפשר לך בחירה מיטבית של נכס מומלץ וכל זה במחירי השוק המקומי.

צוות סנטרל לוקיישן בבודפשט מורכב מאנשי מקצוע מקומיים דוברי אנגלית בעלי ידע וניסיון רב שילוו אותך בתהליך הרכישה תוך מתן שירות אישי למשקיע. ​

ההשקעה בנכס הולכת יד ביד עם ניהול נכון של הנכס. אנו נלווה אותך לבחירה בחברת ניהול מקצועית המומחית בהשכרת דירות לזרים המתגוררים בבודפשט ואשר תטפל בכל נושאי השכירות, גביה ותשלומי שכ"ד בזמן, תחזוקה של הדירה, חידוש חוזי שכירות, כניסה ויציאה מסודרת של הדיירים.

פגישת הערכה ראשונית

היכרות, הסבר על שוק הנדל"ן בבודפשט, בחינת התקציב ואפשרויות ההשקעה, בניית פרופיל ההשקעה ואפיון סוג הנכסים המתאים לפרופיל.

קרא עוד >>> 

בודפשט הינה אחת הערים הכי יפות, מעניינות, מהנות, ובטוחות באירופה. עולם תרבותי עשיר ביותר, אדריכלות, מוזיאונים מסעדות וחיי לילה עשירים.

קרא עוד >>> 

אנו מאמינים שצריך להתאים למשקיע את הנכס המתאים לפרופיל שלו, אך ככלל רצוי להשקיע בנכס הנמצא במיקום מרכזי ככל האפשר כדי שיהיה קל להשכירו בקלות ללא תלות במצב השוק.

קרא עוד >>>