לאחרונה התחלנו בשיווק דירות ממש במרכז בודפשט בפרוייקט מיוחד בעל פוטנציאל גדול! המדובר בעסקה שהיא חלומו של כל משקיע פרטי – אפשרות לקנייה בטאבו של דירה בפרוייקט מתקדם לבניית בניין בוטיק בן כ-30 דירות בלב העיר בודפשט רובע 7, ברחוב DOB הידוע והמבוקש אשר חוצה את הרובע היהודי.

מהו האזור  של דירות הנופש בבודפשט?

נזכיר למי שאינו מכיר, כי רחוב דוב היוצא מבית הכנסת הגדול של בודפשט, נמצא בתחומו של הגטו היהודי שהוקם במרכז העיר בודפשט. אזור זה היה מלכתחילה מאוכלס ברובו על ידי יהודים ושנועד לריכוז היהודים מרחבי העיר ובידודם כחלק מההגבלות וההתעמרות בהם. אזור זה לקראת סיום המלחמה רוקן מתושביו שנשלחו רובם ככולם למחנה ההשמדה אושוויץ. יש ברובע היהודי מספר אתרים המציינים את שואת יהודי הונגריה כפי שבאה לידי ביטוי בעיקר באיזור זה. לאחר המלחמה, השלטונות הקומוניסטים יישבו במרכז העיר ההרוס והחצי ריק פועלים שהובאו מהפריפריה לכדי לעבוד במפעלי התעשיה שהוקמו בעיר. רק בשנים האחרונות עיריית בודפשט החלה במהלכים של פינוי הבניינים הישנים ובניית בנייני מגורים חדשים תחתם לצד שיפוץ בניינים ישנים. המטרה הייתה לעודד פתיחת עסקים בתחום האירוח והבילויים מתוך כוונה לפתח אזור מרכזי זה. אכן האזור בעל הרחובות הצרים והבניינים הצפופים והמיוחדים שבה את לב התיירים וכיום מדובר בלא פחות מהסוהו של בודפשט.

 

דירות נופש בבודפשט מעוצבות

מהו פרויקט דירות נופש בבודפשט?

בצמוד לאזור הזה נבנה הבניין החדש הנבנה מהיסוד, תחת סטנדרטים של שימור ושחזור של הבניין הקודם בעל החזות הקלאסית אך בבניה חדשה ובשיטות בנייה מודרניות. כלומר שהבניין יכלול את כל היתרונות בבניין חדש .לדוגמא חניון תת קרקעי ולובי ומעלית, כמובן גג חדש, מערכות מכניות  ותשתיות חדשות וחדישות, עם בידוד כנגד קור בתקנים אירופאים מחמירים  וכיוצא בזה והכל חדש לגמרי אך בסגנון אירופי קלאסי.

כיצד ינוהל בניין דירות הנופש?

בכוונת היזם להפעיל את הבניין כמלון דירות להשכרה לטווח קצר ולנצל את מיקומו המרכזי של הפרוייקט ממש צמוד לרובע היהודי ולאזורי הבילוי והמסעדות, לשדרה הגדולה עם מלון בוסקולו המפורסם והקפה המיתולוגי קפה ניו יורק, עם נגישות מצויינת בתחבורה ציבורית יעילה ביותר. מיקומו של בניין דירות הנופש במרכז ואף בכתובת ידועה כמו רחוב DOB מהווה יתרון ברור בשיווק החדרים לתיירים. מוצעים כאן למכירה דירות 2 חדרים (סלון וחדר שינה) ו-3 חדרים במחירים סבירים ביותר. דירות הנופש יימסרו במפרט מלא גמר מלא, כלומר למעט ריהוט שניתן לרכישה כתוספת. תנאי התשלום הינם טובים במיוחד שכן ניתן לשלם רק 25% מערך הדירה וכל היתרה רק בסמוך למסירה ללא כל הצמדות או העלאות כלשהן.

דירת נופש בבודפשט

 

היזם מציע כאן עיסקה מעניינת ביותר למשקיע אשר בה יש למשקיע אפשרות לרווח גבוה מהרגיל (תשואה נטו) בשוק הדירות הרגילות ואף מאפשר למשקיעים לבחור מסלול תלת שנתי עם הבטחת תשואה. היתרונות בניהול משותף כאשר התשואה מובטחת. הלקוח משקיע בנכס פרטי השייך אך ורק לו בבעלות מלאה בטאבו. מדובר בדירת מגורים לכל דבר. מכאן המשקיע הופך להיות משקיע פאסיבי ורק מקבל תשואה קבועה לחשבון הבנק שלו. אין צורך בהתעסקות והניהול המשותף בידי חברת ניהול מומחית ובעלת שם מקטין מאוד את הסיכונים. משקיעים חובבי סיכון ורווח המעוניינים בתשואה גבוהה יותר יוכלו לבחור במסלול האחר שבו יוכלו לצפות לרווחים גדולים יותר אך גם בסיכון מוגבר, גם במסלול זה נושא הניהול יהיה מרוכז ומקצועי.

מדובר באפשרויות החורגות מהמקובל בשוק בבודפשט לדירות במרכז העיר ואני ממליץ לנצל את ההזדמנות עוד בימים אלו ולבצע השקעה בפרוייקט זה. לפרטים נוספים וקבלת מחירים ומידע מפורט ניתן לפנות לחגית וייס 052-8336673 או שימי חובב 054-5557747