מהי חשיבות ניהול הנכסים בבודפשט?

משקיעים רבים מתמקדים באיתור נכס מתאים בבודפשט ולעיתים צריך לחשוב קצת יותר גם על ניהול הנכס. המשקיע החכם בנכסים בבודפשט, יצפה לקבל מצד אחד תשואה שוטפת גבוהה ומצד שני לקבל עליית ערך הכי גבוה שאפשר. בשל כך, לנושא הניהול נכסים בבודפשט יש חשיבות עצומה במיקסום הרווח. דירה להשכרה בבודפשט שאינה מתוחזקת כראוי או שמתגוררים בה שוכרים שהורסים אותה תגרום לבעליה נזקים ועלויות. צריך להסתמך על מנהל  נכסים בבודפשט, אמין ומקצועי שחי בבודפשט ויכול לתת מענה לכל מה שנדרש.

מהם תפקידיו של המנהל נכסים בבודפשט?

עבודתו של המנהל  נכסים בבודפשט נסובה סביב איתור שוכרים ומיונם, גביית השכירות וההוצאות, שמירה על הניקיון התקינות והשלמות של הדירה בבודפשט והציוד  תוך מתן מענה שוטף לתקלות ובעיות טכניות.

ניהול נכסים בבודפשט

ניהול נכסים בבודפשט לאיתור ומיון שוכרים

בימי הקורונה הדרישה לדירה להשכרה  בבודפשט ירדה כתוצאה מעצירת התיירות והעברת הסטודנטים הזרים למתכונת לימוד מרחוק. ככל שמדינת הונגריה מתקדמת בחיסון האוכלוסייה, הסטודנטים הזרים חוזרים ללמוד בתחילת שנת הלימוד וזה סימן טוב. הגורם שמנהל את הנכסים בבודפשט יודע שהסטודנטים הזרים הם הלקוח המועדף ביותר לשכור דירות בבודפשט. מאחר ובדרך כלל הם ממומנים על ידי מדינותיהם, הם נשארים ללמוד מספר שנים בבודפשט בעקבות לימודיהם וככלל מדובר באנשים נורמטיביים. מנהל הנכסים בבודפשט לוקח בחשבון שהסטודנטים הזרים ירצו בדרך כלל לגור בדירות בבודפשט במרכז העיר ובסביבה המעניקה ביטחון ולא באזורים הדלים שיש כמותם רבים גם במרכז העיר בודפשט.

פרמטר שני בחשיבותו שיש לקחת בחשבון עבור ניהול הנכסים בבודפשט הוא הביקוש לדירות לשכירות בבודפשט בקרבה לתחנות מטרו ולתחבורה הציבורית היעילה של בודפשט וכן קירבה לאוניברסיטאות ולאזורי הבילויים בדגש על אזור הרובע היהודי וסביבתו הקרובה. בניהול נכסים בבודפשט ידוע כי, דירות להשכרה בבודפשט באזורים התיירותיים של רובע 5 והארמון למשל, יהיו פחות מתאימים לסטודנטים זרים. החיסרון בניהול הנכסים בבודפשט כאן הנו בצורך לספק ריהוט מלא לדירה שמלבד ההוצאה הגבוהה הכרוכה ברכישתו, מדובר בציוד זול בעל משך חיים קצר יחסית עם בלאי גבוה ויש צורך בתחזוק והחלפה. ניהול הנכסים בבודפשט מתייחס לקריטריון גודל הדירות. מדובר בדירות  קטנות, כאשר משפחות הונגריות נמנעות בדרך כלל מלהתגורר במרכז העיר הצפוף הסואן. גם שוכרים הונגרים באים בחשבון אך כאן יש לבחון היטב במי המדובר, האם יש הכנסה שוטפת ובטוחה, בניהול הנכס בבודפשט. נושא הערבויות והעמידה בתשלומים אינו מפותח דיו ולזהות השוכר יש חשיבות רבה. לסיכום, כאשר מנהל נכסים בבודפשט מוצא שוכר טוב הרווח גדול!

ניהול נכסים בבודפשט לגביית השכירות וההוצאות

בניהול הנכסים בבודפשט, הבשורה החיובית היא, שבבודפשט אין מס ארנונה על דירות מגורים. העדר המס על הדירות להשכרה בבודפשט, חוסך צרות. מאידך לא ניתן להעביר את חשבונות הדירה להשכרה בבודפשט אל הדייר השוכר. כלומר שכאשר מנהלים נכסים בבודפשט חשוב לדעת שכל הוצאות הדירה  להשכרה בבודפשט כמו חשמל, מים, גז, וועד בית מגיעים אך ורק לבעל הדירה והוא מחויב בתשלום. מנגנון זה מוסיף עבודה רבה לבעל הדירה המנהל את הנכס בבודפשט שצריכים להתחשבן באופן שוטף עם השוכרים של הדירות בבודפשט ולגבות מהם את תשלום ההוצאות. בדרך כלל עדיף לקבוע סכום ממוצע  קבוע, לדירה להשכרה ולעשות התאמות כל רבעון . יש לקחת בחשבון כאשר מנהלים נכנסים בבודפשט, שלפעמים נוצרים הבדלים גדולים בין חשבונות הקיץ והחורף ולפעמים זה יוצר בעיות. ניהול לא נכון של  נכסים בבודפשט הכולל הוצאות הדירה להשכרה עלול ליצור בעיות בהמשך.

כיצד נערכת שמירה על הדירה והציוד באמצעות ניהול נכסים בבודפשט?

בדרך כלל אם מדובר בשוכר טוב ובדירה חדשה או משופצת, יש מעט עבודה למנהל הנכסים בבודפשט. בדירות ישנות להשכרה בבודפשט, עם התיישנות הציוד יש צורך בהחלפתו. מנהל הנכסים בבודפשט צריך לקחת בחשבון שהבעיה העיקרית בדירות להשכרה בבודפשט הינה בתיקון תקלות במערכות הטכניות לחימום בתוך הדירה. מדובר במערכות חימום יקרות בדירה להשכרה בבודפשט  שהתיקונים בהם יכולים להגיע לסכומים גדולים. לפיכך דירה חדשה להשכרה בבודפשט או משופצת כנדרש, תחסוך עבודה והוצאות עתידיות. לעיתים עדיף לבעל הדירה ולמנהל הנכס בבודפשט להשקיע עוד מעט בדירה ולהימנע מתיקונים שבדרך כלל יעלו יקר יותר. כמו כן מנהל טוב  לנכסים בבודפשט, יבקר בדירה מפעם לפעם כדי להתרשם ממצבה וכדי שהשוכר ידע שיש מישהו שבודק.

מהן הוצאות ניהול הנכסים בבודפשט?

בין חברות הניהול השונות לניהול הנכסים בבודפשט ישנן הבדלים שנראים קטנים אבל לאורך זמן יש להם חשיבות רבה בניהול הנכס. בדרך כלל עבור הניהול של הנכסים בבודפשט נהוג לשלם 8-10% מהשכירות. מומלץ להסכים מראש על דמי ניהול כנגזרת של הסכומים המתקבלים בפועל כי זה לא נעים לשלם על דירה ריקה, אפילו סכום מופחת. כמו כן מנהלי הנכסים בבודפשט גובים 5-10% מהחלפת שוכר. בנוסף יש מנהלי נכסים בבודפשט הדורשים תשלום בגין דמי הארכת חוזה לשוכר שנשאר עוד שנה – לדעתי זה לא מוצדק. מומלץ לבעל  הדירה להשכרה בבודפשט, להישאר בשליטה על הוצאות ותיקונים כי אחרת אין לזה גבול. כמו כן מומלץ שלא להסכים לכל מיני סידורים קבועים  עם מנהל הנכסים בבודפשט, כי במרבית המקרים זה פועל לרעת בעל הדירה להשכרה בבודפשט.

מצד שני חשוב לדעת כי העסק הזה של ניהול נכסים בבודפשט- דירות להשכרה, אינו משתלם בפני עצמו. השכירויות  נמוכות והנגזרות מכך גם הן נמוכות והמנהלים נכסים בבודפשט מחפשים דרכים להגדלת הכנסותיהם. עדיף למצוא חברת ניהול נכסים בבודפשט שמעניקה שירותי ניהול כשירות נוסף ללקוח שרכש דרכם.

איך מנהלים את הנכסים בבודפשט בפועל?

מרבית בעלי הדירות להשכרה בבודפשט, פותחים חשבון בנק בבודפשט. לדעתי אין הכרח לפתוח חשבון בנק ייעודי פרטי שכן מדובר בעלויות נוספות שנופלות על בעל הדירה להשכרה, וגם השליטה בחשבון אינה מתאימה לכל לקוח של דירה להשכרה בבודפשט. כמובן שניתן גם לתושבים ישראלים לפתוח חשבון בבנק הונגרי בתנאי שהם בעלי נכס בהונגריה. השליטה בחשבון בבודפשט נוחה ומתנהלת באינטרנט ויש לאפשר גישה למנהל הנכסים שלכם בבודפשט שיוכל להעלות הוראות תשלום לחתימה ביצוע בידי בעל הדירה.

סנטרל לוקיישן לניהול נכסים בבודפשט

מומלץ לנהל  את הנכסים  בבודפשט בצורה שוטפת  וקפדנית לרבות ההוצאות והתשלומים. למינוי מנהל הנכס בבודפשט, יש חשיבות גדולה וחשוב להעניק תשומת לב גדולה לבחירתו ולסגירת הפרטים העסקיים איתו. לסוכנות סנטרל לוקיישן קשרי עבודה עם משרד מקומי בבודפשט המעניק שירותי ניהול מקצועיים ואמינים לניהול הנכסים בבודפשט. ככלל אנו נותנים שירותים נוספים ללקוחות שרכשו נכס הכוללים את ניהול הנכסים בבודפשט באמצעותנו כחלק מחבילת השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו.

Call Now Button דילוג לתוכן